Wednesday 26 August 2009

Majlis Berbuka Bersama Pelajar Perubatan Mansurah (PCM)

Sepetang bersama adik2 perubatan, terubat rasa rindu kepada bonda dan ayahanda di kampung. ..memenuhi jemputan dr.wan irham (pelajar perubatan tahun 5)yang membuat majlis berbuka, x sangka majlis yang diadakan meriah sekali bagi saya dan sahabat2. Ramai adik2 perubatan yang hadir..lebih kurang dalam 40 orang yang hadir..inilah semangat anak perantau ketika berbuka puasa..alhamdulillah.

Rupa2nya majlis diadakan ini utk memeriahkan lagi suasana ramadhan di bumi mansurah….dan program “Balighna Ramadan”anjuran PCM..tak sangka saya, dapat berjumpa dengan junior dq di sini...(dr.mursyidah ahmad kamil).



Rupa2nya bumi Allah nie kecil jer, getus hati saya..Allah itu Maha hebat..Ramadhan semakin bermakna kali ni..selesai majlis berbuka, kami solat magrib dan isya’ secara berjemaah…seusai solat isya', solat terawih diteruskan sehingga selesai...beruntung rasa hati dapat hadir ke majlis berbuka ini..kerana dapat mengenali adik2 perubatan dengan lebih dekat lagi...moga ukhwah terjalin kekal selamanya.

Salam Ramadhan,

Nor Latifah Othman.

No comments:

Post a Comment

FEEDJIT Live Traffic Feed